2011/01/10

Kenwood 電磁爐

用了十多年的電爐於上個月終於 "壽終正寢",RIP。

最近天氣較凍,不用看通勝都知道最宜 "打邊爐",於是我便到各大百貨公司及電器連鎖店尋覓 "筍貨"。

Kenwood 剛剛出了最新型號,我對它的外型簡直是 "一見鍾情"。



就憑這張相片,怎樣也看不出是一部電磁爐,反而較似一部音響擴音機。



加強版的玻璃面層。



十分簡單的設計,我就是愛它的簡單。

6 comments:

Unknown said...

真係幾型仔噃!

roboman said...

Yes, 我對佢真係一見鍾情, 所以一見即買!

kh man said...

Kenwood 一向都係用 Midea 美的 代工生產的電磁爐 .
今次亦不例外 , Kenwood IH250 其實即係
http://global.midea.com.cn/midea/productDetail.do?action=%20&id=511
美的 MC-ESH20K .

無獨有偶, 伊萊克斯 ETD32D (HKD 1,028)
http://www.electrolux.com.hk/node38.aspx?productId=49882
同樣係 美的 MC-ESH20K , 但標價比 Kenwood 貴很多!

kh man said...

我試用o左幾個星期 .
感覺都幾 ok , 不過有些少問題仍待改進 .

問題1:
timer 經常 於調整火力之後 失效或變慢 .

問題2:
timer 的 輕觸式 感應按鍵 反應麻麻.

問題3:
第1 至 第4 段 (慢火)的火力 , 是斷斷續續的加熱 , 而不是以穩定的慢火來輸出.

roboman said...

Hi KH,

Thanks for your information. I hope our Kenwood will not explode like the other Midea model in China. By the way, I have never used the timer function and therefore thanks for your comments.

kh man said...

Hi Roboman ,

Kenwood 係 Midea 的出口 OEM 產品 , 應該可以放心使用 .
Midea 都唔想冇o左 Kenwood 同 伊萊克斯 喱兩個大客仔 . (雖然 , 最新款的 Kenwood 電磁爐 IH280 , 的確改用了另一間 OEM 生產商 : 上海 奔騰 POVOS model# C21-PG02 .)

把 Kenwood 過去的型號 , 來對照返代工生產商 Midea 的型號 , 或者可以讓大家對 Media 的出口產品 , 有番多點信心吧 :

Kenwood IH120
即係 Midea 美的 MC-EEK18A
http://global.midea.com.cn/midea/productDetail.do?action=%20&id=506

Kenwood IH100
即係 Midea 美的 MC-ESH18A
http://global.midea.com.cn/midea/productDetail.do?action=%20&id=505

Kenwood IH110
即係 Midea 美的 MC-SA20A
http://global.midea.com.cn/midea/productDetail.do?action=%20&id=508

Cheers ~