2008/01/02

新年快樂 2008

祝大家新年快樂! 身體健康! 開開心心!

New year eve 我和蘿蔔佬放工後往灣仔吃了我至愛的日本菜慶祝除夕的來臨。一如往年,我們都怕到人多人迫的地方,所以飯後我們回家與我們的海陸空成員一起 count down。

今年 2008,我希望我們可以有機會出外旅行,心目中想重遊 Osaka Universal Studio,亦想邀請蘿蔔佬與我同遊我曾經居住及工作的 Montreal。始終首要是可以安排到四隻貓貓的日常生活,反而鸚鵡及金魚可以用 auto feeder。

3 comments:

eggegg said...

新年快樂, 原來你去左旅行, ^^

roboman said...

eggegg, 我無去旅行呀, 係個心想去咋. 我知我成個 week 有多無 update 到 d blog, 尤其是貓貓四重唱. 只因我病咗成個月都未好, 已經食咗 2 個星期 antibiotics 都未好返. 初時只係氣管炎, 後來越來越嚴重, 仲好多痰, 醫生話唔理佢惡化會變肺炎. 睇醫生期間, 真係見到醫生 send 咗兩個病人入醫院, 其中一個要入住隔離病房, 原因係氣管炎惡化變咗肺炎!

Carol said...

保重身體呀....
如果你去旅行,你有什麼打算怎樣安排貓貓?