2007/06/18

Wii - 人貓也瘋狂



經過朋友的大力推介, 我亦買了一套 wii 電視遊戲機 + wii sports + wii games + rayman rabbit.

第一晚試機試玩 rayman rabbit 遊戲, game 裏面有 70 多個 mini games, 本以為每人輪流玩一個 mini game, 怎料蘿蔔佬全程霸佔著, 我就有得睇無得玩!

四隻貓貓見到我們手舞足蹈, 十分好奇, 加上見到電視畫面出現顏色豐富的卡通人物走來走去, 四隻貓貓竟然十分安定地全程看著我們玩電視遊戲機.

1 comment:

Carol said...

我都買左,真係好好玩...
d貓貓見我玩到走來走去,嗦哂氣,都眼定定望住我,以為媽咪癲左))))kakaka